دلم برات تنگ شده
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ..ببین بخند.. و آدرس doset-nadaram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

آپلود,آپلود عكس,آپلود سنتر,آپلود فايل,آپلود دائمي


دلم برای آرامش صــــدایت

برای دوسَت دارم هایت

دلم برای آغوشت

دلم برای تو

تنــــــگ شده !

  چتر ها را باید بست ،

زیر باران باید رفت .

فکر را ، خاطره را زیر باران باید برد .

با همه مردم شهر ، زیر باران باید رفت .

دوست را ، زیر باران باید دید .

عشق را زیر باران باید جست .

زیر باران باید باعشق رقصید  .

زیر باران باید چیز نوشت نیلوفر کاشت.

 



نظرات شما عزیزان:

mona
ساعت9:20---17 بهمن 1391
سلام وبلاگه قشنگی داری خیلی نازه به منم یاد میدی لفطاااااا؟به منم سر بزن منو لینک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, ] [ 9:1 ] [ سمیرا ]

درباره وبلاگ

✔ مــــ ن ✔ نهـــ قدیسهــــ امـــ ✔ نهـــ فاحشهــــ ✔ مـ ن تنهآ یِـــکـــــ زَنَمـــــ ✔ پیچــ ـــو تآبهــ انداممــ زیبآستـــ ✔ مـــ ن نهـــ تحریکـــ کُنَندَمـــ ✔ نهــــــ کآلآیـ ی دردستآنـــِ مَردانهـــ اَتـــ ✔ بِخوانـــ مَرآ بآ ندایــــِ عشـــ ق ✔ نهــــ بآ هَوَسَتـــ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 1044
بازدید کل : 29232
تعداد مطالب : 302
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1